zondag 9 mei 2010

de 3 musketiers in australie










7 opmerkingen:

  1. het ziet er daar allemaal plezant uit,mooie foto's.Hier alles oke ik zal deze week proberen de moto te doen maar ik beloof niets.
    groeten van uit deinze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ge mij gerne ziet ga je de moto wel in orde krijgen...
    cheers!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Ine, Glenn,
    Amai, t'is daar prachtig aan de foto's te zien!
    Vorige week onze aflossingskoers..... 109 op 140. We hebben het allemaal goed gedaan ! Sorry dat je zolang moest wachten op een teken van leven...zo druk hier ...was vergeten hoe bericht aan te maken...maar je ziet dankzij de bacterio ben ik vertrokken...hou me nu nog maar tegen...
    Geniet met volle teugen....
    Vele groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Amai, eindelijk eens mannelijk bloot te zien!
    Mooie foto's, we hebben ook gezien dat je een nieuwe bril gekocht hebt Ine ?! Ge staat er schoon mee. Kun je wat zon meebrengen als je terug naar België komt ? Hier is het zwaar bewolkt en barkoud. Bij Ecca gaat alles zijn gewone gangetje. We zijn nu wel met een collega minder. Vanessa moet nu voltijds in de voorbereiding van de voeding staan, maar we mogen op drukke tijden een beroep doen op Marijke.
    PS coach : alles verloopt volgens schema. Op dinsdag looptraining en op donderdag krachttraining. Amai we hebben al een stevige poep ( hebben er wel nog geen foto's van ).
    Amuseer je nog ginder, en vele groetjes

    collega's bacterio

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo glenn je telefoontje gemist,je kan de momenten kiezen voor te bellen steeds als ik er niet ben.Ik ga morgen proberen van je batterij uit te doen en dinsdag zal je pa dan om een andere gaan want morgen is Barry gesloten.Ik zal ze dan proberen om ze voor vrijdag in te plaatsen maar ik moet gans de week werken dus we zullen wel zien.Je gaat dan hem moeten binnen steken voor de olie, het is beter voor jullie veiligheid.Linda en Alan komen zondag te samen met ons eten op de kermis in nevele bij Pol en Els.Alee ga je nu laten en wat verder werken tot vrijdag en profiteer nog wat van de laatste dagen groeten mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De zon is precies nog niet aan jullie kont geraakt!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi,
    nu in Sydney waar het aan het regenen is.. Veel in de tent geslapen. Nu de laatste 2 dagen in een hostel op een kamer van tien personen. Hebben massa s gewien.veel foto s. De maks. Groetjes aan iedereen, Ine

    BeantwoordenVerwijderen