zondag 11 april 2010

great barrier reef






Hello mates,

Na het vele reizen in de outback met de veel te lange afstanden, ben ik nu eindelijk terug in de bewoonde wereld.
In Cairns het ik leren duiken in het great barrier reef. (echt een aanrader om te doen)
Dus hierbij zal ik een paar foto's bijplaatsen, er is ook een video maar die moeten jullie maar eens bij mij thuis bekijken.

Overmorgen kan ik een week op een duikschool werken als vrijwilliger in ruil voor gratis duiken en accomodatie, dus dat is wel een mooie deal.

En nu ga ik verder naar parijs roubaix kijken (leve het internet)

groeten
stijn

3 opmerkingen:

  1. Hallo Ine en Glen ,

    Hoe gaat het ginder ? Goed zeker ? We willen je morgen een heel gelukkige verjaardag wensen van de ganse bacterio. Al veel kangoeroes gezien ?
    Groetjes, en tot binnenkort

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey aussies,

    Gelukkige verjaardag daar in het zonnige deel van de wereld. Hebt verzeker al goesting in frieten met stoofvlees en nen bicky burger...mmmm

    Groeten van Petra en Pipar

    BeantwoordenVerwijderen